jueves, 23 de junio de 2011

ELS CATARRES

Ja fa uns dies que sento a parlar de la "Jenifer". La vaig conèixer  al cotxe de la meva familia un matí resacós de molt sol  en el que havia de fer mil encàrregs. Vaig encendre el motor  del cotxe i una melodia de guitarra va envair l'espai. De seguida em va canviar l'ànim al sentir les primeres paraules d'una lletra que en aquell moment em va semblar que prometia. No sé com però, en mig d'una conducció semi temerària, no per la rapidesa o per l'alcohol,  sinó per la manca de visió per culpa de l'estat "sobatil" que duia a sobre, em vaig adonar que em balancejaba y tararejaba una cançó que va aconseguir posar-me de bon humor i fer que el dia brillés una miqueta més, i no precisament pel sol, que a les 11 del matí ja picava fort!

Així vaig descobrir Els Catarres, i més concretament a la "Jenifer" ,que és el nom que porta una de les cançons del seu disc, la que va sonar al meu cotxe i la que no em puc treure del cap... es omnipresent la "tía", i això ,no es algu bò, sinó bonísssim, ja que avui en dia aconseguir que la gent canti les teves cançons essent un grup que tot just està començant a enlairar-se es molt difícil però, alhora, es prometedor i un bon auguri.

Però, quí són aquests nois i noia ?
Donc bé, de moment el què podem dir es que son un guitarrista que canta, una contrabaixista i un acordionista que amb els peus toca el bombo i la pandereta. Dit així, sembla fins hi tot còmic, però la música que creen ajuda a fer passar coll avall els moments difícils, indiferents, tristos o alegres que hom podem tenir, amb paraules i lletres més que interessants, directes i divertides.

Tal hi com es pot extreure del seu dossier de premsa disponible a la seva web (http://www.elscatarres.com/), web que recomano,  Els Catarres "No creuen en l'actual sistema discogràfic i per tant s'han plantat i han decidit regalar la seva música des de la pròpia web: "en el moment que l'artista regala la seva música, desapareix el pirateig". Amants de la música en directe i àvids generadors d'experiències positives entre els seus seguidors, aboguen per potenciar una professió en la que el valor sorgeixi de les experiències personals de la gent en cadascún dels concerts que realitzin, fet que permet que se'ls recordi i aprecï durant més temps i crear un lligam amb el seus públics, fort i estret.

 Són joves, pròxims i estàn oberts a qualsevol suggerència i petició, tal hi com ho demostra l' elevada interacció que tenen amb els seus fans, i seguidors recents  (com una servidora) al Facebook, a la mateixa web i en altres plataformes online. Ja han començat a dissenyar concursos i  a demanar voluntaris per a l'edició del seu primer videoclip amb la cançó que obre l'àlbum " potser vindré". Al seu facebook oficial podreu trobar-hi la informació necessària juntament amb un munt de voluntaris que ja han deixat clar que hi poden comptar.

Recomano que tothom s'acosti a veure'ls en directe i a disfrutar de bona música i bona companyia en aquestes nits d'estiu  la fresca que ja s'acosten, amb una cerveseta i amics amb qui compartir el moment o sols! Com jo dic sempre que haig d'embascar-me en una aventura sola pel món... els amics m' estàn esperant allà!

Salut!

Alguns dels concerts que faràn a curt plaç són els següents:

23 DE JUNY DE 2011 - SANTS BCN
Revetlla de Sant Joan (Plaça d'Osca)
A les 23:00
Entrada lliure


24 DE JUNY DE 2011 - Sallent
Festa Major
Hora per confirmar
Entrada lliure


25 DE JUNY DE 2011 - SANT SADURNÍ D'ANOIA
Festes de Barri (Plaça Nova)
A les 23:30
Entrada lliure


25 DE JUNY DE 2011 - CARDEDEU
Festa del Foc
A les 19:30
Entrada lliure


30 DE JUNY DE 2011 - Lliça de Vall
Pavelló municipal
A les 00:00
Entrada lliure

i ....09 DE JULIOL DE 2011 - MANRESA Lloc per concretar
A les 22:00
Entrada lliure

No hay comentarios:

Publicar un comentario